pátek 11. února 2011

2S Nr.009 - favorit le poulet noir - projekt zahájen

Dan Olaf Kahuda, ačkolivěk v Polsku a nevěda co se na něj chystá, už má vymyšlené kolo. Na sklonku roku vypustil s kamarády Album "Le poulet noir" s krásným přebalem, a při hledání designu jeho nového kola jsem namířil k použití barev z tohoto přebalu CD. Rozdělení barev není zcela origináln...í, nějaká partička umělců z NY takto rámy lakuje. Tak jsem použil jejich způsob rozfázování barev, a nasypal to na rám... Viktor to prý nalakuje...

Mimochodem, Kudlajs, přijde to na tvůj F12 "Colnago" :o)))))))
 Kola už jsou zapletená (staré aero ráfky Delfi a Bayer - stříbrné), vpředu černá nába Novatec, a vzadu nakopávací Sturmey-Archer S2C - což je dvourychlostní bezlanková nába s torpédem... Sedlo už je taky, semišové favorití a omotávka hnědá, stejná jako sedlo... Pláště pro Dana již příznačné Schwalbe Delta Cruiser v krémové barvě.
Je to asi zatím co se týče práce nejambicioznější projekt. Protože to lakování bude pěknej voser. Ale Viktor se tím nadchnul, a prej to "dá".
Jediné co naše plány může zhatit je to, že Dan se vrátí z Polska, a pošle nás s tímto designem do prdele. No. Ale za zveřejnění to zatím stojí...

1 komentář:

pavel řekl(a)...

milý pane formánku,
městské kolo s torpédem je bezkonkurenční řešení a vaše realizace (doprovozené příběhy) jsou velmi inspirativní. na ortodoxní fixku bych asi nesedl
(mám svůj život celkem rád), ale torpédo a přední brzda, to je jiná.. mám už pár komponentů (včetně dráhového rámu favorit, rok 1966) a zevrubnou představu o finálním produktu. pomůžete mi prosím radami odborníka? hledám technicko-stavebni dozor.. ;o) za jakoukoli odpověď děkuji. pavel, praha, ročník 1970

Moje fotka
zdendablog.blogspot.com dydjej-inja.blogspot.com